Snøhetta foreslår nytt merkvarekonsept

Av: Mona Birgitte Rasmussen / Publisert: 21.01.2013 / Oppdatert: 08.02.2013
Resultat fra gruppearbeid
Pictogram hos Snøhetta workshop
Foto: Irene Siljan vestby
Åpne

I handlingsprogrammet for 2012 og 2013 er merkevarestrategi et prioritert tiltak.

Snøhetta Design har fått oppgaven å utvikle et nytt merkevarekonsept. Merkevareplattformen for Telemark skal gi felles rammer for kommunikasjon av vår flotte region og våre attraktive produkter. For å lykkes med felles strategi om å løfte Telemark sammen må konseptet forankres og videreutvikles i samarbeid med næringen. 

Presentasjon av konseptet

I november reiste 25 aktører fra reiselivet og annen næring til Snøhetta på kreativt workshop.

Nå har Snøhetta, med blant annet utgangspunkt i resultatene fra denne samlingen, utarbeidet et merkevarekonsept for Telemark.

Tirsdag 12. februar tar Snøhetta turen til Telemark for å presentere konseptet på et åpent møte. 

Videreutvikling sammen med næringen

For å lykkes med felles strategi om å løfte Telemark sammen må konseptet forankres og videreutvikles i samarbeid med næringen.

Det er derfor ønske om et stort oppmøte for å:

  • Se og diskutere Snøhettas konseptforslag
  • Høre hvordan Telemark kan jobbe sammen om å bli mer synlig, få flere kunder og skape bedre produkter
  • Finne ut hvordan du kan bidra i prosessen
  • Bli inspirert til å bruke konseptet i ditt arbeid